Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 14 February 2015

Discover Scuba Diving

Apakah Anda pernah bertanya-tanya bagaimana rasanya bernafas di bawah air? Jika Anda ingin mengetahuinya tetapi belum siap untuk mengikuti program sertifikasi secara penuh, Discover Scuba Diving adalah pilihannya. Program Discover Scuba Diving akan memberi anda kesempatan untuk mencuba scuba diving dan melihat apakah anda menyukainya atau tidak. Kebanyakan PADI Dive center menawarkan program ini, dalam bentuk penyelaman di kolam renang dan atau laut. Anda dapat mencubanya berhampiran rumah anda atau saat Anda sedang bercuti.

Meskipun Discover Scuba Diving bukanlah sertifikasi scuba yang sebenarnya, selama pengalaman Scuba Diving Discover anda akan belajar bagaimana menggunakan peralatan scuba di perairan dan mendapatkan pengenalan cepat dan mudah untuk apa yang diperlukan untuk menjelajahi dunia bawah air.
Anda akan mempelajari bagaimana rasanya memakai peralatan scuba dan bagaimana mudahnya untuk bergerak di bawah air setelah mengenakan peralatan scuba. Bagaimana rasanya bernafas di bawah air dan mengetahui apakah anda dapat merasa selesa di sana.  Pelajari beberapa teknik apabila berada  didasar dan peraturan keselamatan yang akan membawa anda ke kursus sertifikasi scuba penuh apabila anda mengambil langkah setapak lagi dengan mendapatkan lesen open water sebagai diver.


Terima kasih kerana sudi baca entry ini...jangan malu-malu nak komen atau shoutbox jer kat admin..he..he  

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More