Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 20 September 2014

KEAJAIBAN MENGGUNAKAN WD - 40











GELAS YANG MELEKAT ANTARA SATU SAMA LAIN

WD-40 Hacks: 19 Amazing Uses for WD-40 0 - https://www.facebook.com/diplyofficial
Daripada cuba untuk menarik gelas ini dan berpotensi memecahkan gelas, cuba sembur sedikit WD -40. Tunggu beberapa saat kemudian cuba tanggalkan pelahan-lahan. Jangan lupa untuk mencuci cermin mata dengan sempurna .




TANGGALKAN CINCIN YANG TERSANGKUT DI JARI

WD-40 Hacks: 19 Amazing Uses for WD-40 2 - https://www.facebook.com/diplyofficialAnda boleh menggunakan pelbagai teknik dan  cara untuk menanggalkan cincin, tetapi WD -40 adalah salah satu yang boleh anda gunakan . Basuh tangan selepas itu !


TANGGALKAN KOTORAN DI LANTAI BILIK AIR

WD-40 Hacks: 19 Amazing Uses for WD-40 4 - https://www.facebook.com/diplyofficialSemburkan sedikit WD -40 kemudian sental dengan berus keras berbulu . Permukaan lantai anda tidak akan rosak dan ia akan membersihkan lantai kita seperti baru . Ingat, sentiasa mengambil langkah berjaga-jaga untuk memastikan pengudaraan yang betul , jadi BUKA TINGKAP!



BERSIHKAN TANDAS
WD-40 Hacks: 19 Amazing Uses for WD-40 8 - https://www.facebook.com/diplyofficial 
Jangan beli produk yang khusus untuk tandas anda. Hanya beberapa semburan WD-40, beberapa saat, dan beberapa sentalan dengan berus dan anda Berjaya mendapatkan tandas yang bersih.





TANGGALKAN GAM YANG KUAT


WD-40 Hacks: 19 Amazing Uses for WD-40 14 - https://www.facebook.com/diplyofficialJika ada gam kuat melekat pada jari / tangan anda, hanya menyembur sedikit WD- 40 dan gosok mereka bersama-sama sehingga ia tidak melekat lagi. Pastikan anda buat dengan teliti dan jangan lupa mencuci tangan selepas itu.

BUANG PELEKAT ATAU STIKER



WD-40 Hacks: 19 Amazing Uses for WD-40 24 - https://www.facebook.com/diplyofficialPelarut dalam WD -40 mampu membuang pelekat dan bekas pelekat . Hanya sembur pelekat , biarkan selama beberapa minit kemudian gunakan sesuatu untuk mengikis dan menggosok  ia. 

BUANG BEKAS CAT GESERAN CAT
WD-40 Hacks: 19 Amazing Uses for WD-40 34 - https://www.facebook.com/diplyofficial 

Anda kembali dari kedai dan seseorang menggesel  kereta anda. Nasib baik , tiada calar atau menjejaskan , tetapi ada sisa cat. Semburkan sedikit WD- 40, biarkan selama beberapa saat, kemudian sapukan dan tanggalkan kesan geseran cat.






0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More